Kass på alla sätt o vis

Jag va duktig nog att missa tåget idag, men min älskade bror åkte ifrån jobbet och skjutsade mig :D
Så otroligt tacksam!

Red på banan med Moa/Martin, de gick sådär jag tycker inte de är speciellt kul att rida på ridbanan om man inte har något planerat innan, typ jag ska rida skänkelvikningar för att mjuka upp honom. Idag blev de bara att jag red ut och försökte känna lite på honom och göra lite mjuka övningar.
Lindade alla fyra benen och det blev faktiskt helt okej! det brukar se helt missbildat ut med lindor fram hahah :D

Kom hem för typ 40 minuter sen, har hunnit göra mat ( penne-pasta och nån äcklig Finuds burkköttfärsås :s )
Aja, ska slänga i mig de o hoppa in i duschen, sen blire väl att ja tittar lite på tv och myser i soffan,
fast måste egentligen dammsuga rummet och byta sängkläder så får se vad jag orkar med.

Imorrn äre galoppträning på lilla banan är jättetaggad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0