Konditor nästa! eller...?

Hm, nä jag skulle göra kladdkaka idag, det gick ju som alla andra gånger jag gör kladdkaka.
Det blir en smal liten sockerkaka typ :(

Sen gjorde ja min egna sockerkaka som ja e kiiiiiiing på!
Choklad sockerkaka med chokladbitar i ;$$
jag hoppas att den blev bra! den e för varm för att ätas så har inte hunnit smaka än,
jaja man får väl överleva att man inte e så bra i köket ..

Fst jag skulle vilja bli konditor det verkar kul när det går bra, typ dekorera tårtor!

<-- innan jag förstörde den .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0