Konstig dag

Dagen har kännts jätteskum, vet inte varför kanske för att jag inte varit så mycket med Sofia och för att de va rätt tomt i stallet?

Jag kom upp och fixade med Joey iaf, och agerade fotomodell hahah :p lrl Joey mest och tur e väl de! ;)
Han mustach va väldigt populär :d
När vi fotade red jag ju inte så överdrivet mycket så jag och Elisa red ut mot höger sen, det va mysigt ett tag fast sen började det regna och ja.. jag kan ju säga att Elisa har konstiga åsikter .. :p
Men vi hade kul iaf :) Och påvägen mötte vi Sara F/Bally och Olivia/Martin så vi red lite framför dom och sen bakom och sen framför.. o så höll de på sådär hahah :p

När vi kom tillbaka va min kära far otroligt seg så jag hann smörja sadeln, 2 av mina träns och sen Joeys. Jag hann möblera om lite i mitt skåp,byta om och dricka varmchoklad ..

Och nu har jag tagit en långdusch så känner mig superduperüber fräsch!
Snart äre mat och sen tv mys :) solsidan o ponnyakuten(y)
känner mig lite som en p12:a som sitter och tittar på¨ponnyakuten men jag tycker faktiskt att de är bra, och jag har lärt mig mycket om lastning och frihetsdressyr! :)


Kommentarer
Postat av: Moa

blev många riktigt charmiga bilder på er, ska se till att evelina skickar dom till dig! :D <3

2011-03-13 @ 19:53:23
URL: http://inezmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0