Köpbehov.

Jag har ett mega köpbehooooooooov
Jag har fett me pengar efter den 25:e och jag har beslutångest på vad jag ska spendera dom på :))


Locktången: 398:- ca
Västen: 1599:-
Parfym: Liten flaska; 449:- Stor flaska 549:-
Kingsland strumpor: 119:-

(Locktång och parfym kan jag köpa med presentkort i täby centrum, har 400:- )

De här är några saker jag vill ha sen så;

Kläder, smink , nagellack, väskor , Tgpk kläder , Tona håret mörk chokladbrunt och klippa.


Hjälp mig! vad tycker ni? Ska jag spara? Vad ska jag köpa?
Vill ha allt men vet inte hur jag ska prioritera!
Snälla säg era åsikter!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0