Licens 2011

Härligt, har beställt min licens för i år, (ridning)
Så har jag bett pappa kolla om jag kan tävla på Edsbro den 30/4 det skulle va najs,

Jag har också plockat undan kläderna från golvet och fotöljen, duktig flicka!

Huvudvärken har släppt lite efter att jag tog en alvedon

Jag har precis hittat en moppe jag skulle vilja ha, fast då mst jag ju få min såld ..
vågar inte ens säga nått till mamma o pappa :$
dom kanske blir sura om jag säger att jag vill ha den hahha
Det är en likadan som Sofia har iaf, najs och billig faktiskt

Tänker inte säga vart jag hittat den eller för hur mycket, för vill inte ha fler konkurenter ;)

<- ful bild men jag får verkligen vårkänslor och börjar längta till Stockholms lektionsponnymästerskapen! De är på Gladö iår!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Lokal eller junior licens? så jag vet om jag ska försöka få med dig på några LA ;)

2011-03-12 @ 22:23:06
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Isabelle

skit unge :( :P

2011-03-13 @ 00:17:02
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0