MysLördag

de har varit en väldigt mysig kväll, åt middag med hela familjen, det blev kött,bea,pommes,vitlökssmör, sallad och ett glas cola till de :) Under middagen tittade vi på Björn Gustavssons Ett livsverk hahah, benjamin alltså ..

Aja sen hoppade jag in i duschen, och närjag kom ut såg vi slutet av melodifestivalen och gotta godis och läsk :)
Och nu sitter jag här och slöar ..
Borde FORTFARANDE städa mitt äckliga rum, men orken finns inte så.. de får vänta :D
Borde ifs göra de imorrn,

På måndag äre studiedag härligt (!)
Funderar på att ta en sovmorgon och kanske dra till stallet, får se kan ju fråga Maud om ja kan rida Joey, de skulle ju va trevligt, isf kanske jag till och med kan gå upp tidigt och kanske rida med Bernita men vi får se

Hemskt att titta på sånna här bilder nu, vill bara tävla!

Juste de påminde mig om att beställa licens,

Kommentarer
Postat av: petra

sv; hahha, juste! men vilken dag ska jag ta med mej tårtan då? ;o alla är ju där olika dagar :)

2011-03-06 @ 08:55:46
URL: http://petragarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0