Problem

Ja, när jag skulle in och förvarna att jag inte kunde blogga igår så fungerar självklart inte blogg.se
toppen.

Jag sov iallafall hos Jessica i tisdags och i stallet igår (: med sofia båda nätterna

Nu är jag lite små stressad(vilket jag inte borde vara) för måste duscha, läsa en tidning jag nyss fått, städa rummet och fixa med Iphonen på datan.

Eftersom vi sov i stallet så va Sofia och jag klara med allt utom ridningen vid klockan 9, hahah sen kom Moa vid 10:10 llr nått, och så red vi till höger :)
Super mysigt ridväder! helt perfekt förutom snön på marken,

Jag har kom på idag hur underbart gullig Joey, kelig och superfin att rida!
Jag tror han tycker det är skönt att bara ha en ryttare som rider, och så har han ju mina saker på sig(träns,padd osv..) lite snyggare och bekvämare än vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0