rubriker är så överskattat

Det är lördag, soligt, vi har fikat och jag poppar musik! Kan det bli bättre?
Svar ja, min huvudvärk skulle kunna försvinna så att jag kan njuta av musiken.

Sofia åkte för ett tag sen och jag har bara suttit i soffan och lekt med min iphone sen dess, de ligger kläder på mitt golv, jag borde gå bort med skräp till soprummet och gå ner med saker i källaren.
Sen skulle jag vilja pilla på min moppe men vi mst ladda batteriet och fixa nått i den( jag har ingen aning om vad) så att batteriet laddas medan jag åker för helt plötsligt tar strömmen slut och ljuset och ljudet lägger av. Sen kan jag inte ens fjärrstarta den så jag mst kicka igång och de e ju jävligt roligt.

Jag tror jag ska titta på lite bilder jag kan använda mig av sen när jag håller tal i skolan fast jag vet inte riktigt, borde skriva av talet också och fixa ett papper jag kan hålla i medans jag läser.

Sen måste jag ju ladda ner filmer till youtube så att jag kan fixa med dom också..
Nej bäst jag sätter igång!

Juste, igår när jag tog in Joey möttes jag va något mindre trevligt ..
Jag har före och efter bilder.

Före:


Efter:

Kommentarer
Postat av: Sabina

fin blogg! (:

2011-03-12 @ 19:38:09
URL: http://ddressyrfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0