Skriv din rubrik här

Idag har jag varit i skolan, lika tråkigt som alla andra skoldagar.
Efter att vi slutade drog jag och Marina först hem till henne och hämtade en present till hennes älskling som hon skulle fixa, sen drog vi hem till mig och lämnade böcker och fikade :$$
Sen gick vi till centrum, och fixade presenten, kollade kläder och köpte min parfym :)
Är skitglad, fast flaskan va liiiite mindre än vad jag trodde, menmen, jag överlever ;)
Nu ska jag ringa Sofia och läsa i vår bok vi fått på svenskan "Tusen gånger starkare" .. jag har sett filmen och den suger.

Vet ni? Våren är påväg! Det va 12 + idag och massa snö har smält, sen de bästa ... Jag har sett massa vår blommor!!!


Kommentarer
Postat av: petra

din blogg är grymt bra! :) nej men du skriver om sånna sakar som är roligt att läsa om! :D men kan inte du lägga ut "dagens kläder" någon gång? :)

2011-03-22 @ 20:47:17
URL: http://petragarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0