Studiedag

Jaa, nu sitter man här hemma medans alla andra går till skolan :)
Ja eller andra skolor iallafall, vi har studiedag och de är fett najs
Har precis käkat frukost de blev Cocopops Crunchers? med mjölk, de e flingor för er som inte vet. Med choklad smak ;$
" Jag är svag för .. choklad " hahha nej va tråkig ja e :p
aja ska dra till Joey vid 12 och rida en sväng de blir myyys vi får se om min kära mor har lust att promenera med oss :)

Och nu slog de mig att vi har spanska prov imorrn, måste plugga till de! :O och duscha, städa rummet , byta sängkläder och hm.. svara på alla era trevliga frågor :)

Imorrn får jag träffa min fina tjej, saknat henne massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0