Tidsoptimisten på ingång igen

Ja, nu har jag ju som vanligt lite brottom, ska fixa mat, slänga ut tvätten, ställa undan disken, borsta tänderna och gå på toa, sätta på mig strumpor aa och de ska jag göra innan tåget går. Woho!

Så jag förstår inte varför jag sitter här egentligen men kände att jag ville skriva lite, har varit dålig med de på senaste tiden. Fy mig

Ni som känner mig kan ju gissa vart jag hade tänkt och åka med tåget? ;p
Precis Joey, ska bli kul vi ska rida med Moa och Martin, för Moa tar hand om Martin nu på lovet när inte Olivia kan :)
Jag får skriva mer ikväll när jag kommer hem :D
Ska försöka fota lite men vi får se vad som blir ;) måste ju förstå mig på hur ja får över bilderna på datan också ..
aja hahaha



Jag längtar tills det är grönt
Jag längtar tills det är sand på sandvägarna
Jag längtar tills tävlingarna börjar
Jag längtar till våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0