29 maj 2011 - KM

Igår tävlade jag ju i stallet, Km
Joey var otroligt jättetrött, tycker så synd om lilleman :/
Om man känner honom märker man skillnaden annars reagerar man nog inte så mycket, märkte att många inte såg någon speciell skillnad.
Vi kämpade oss iallafall till en seger i LC:n, 3:e året i rad som jag vinner den klassen hihih är skit stolt :D
Speciellt eftersom att jag hade hårda konkurrenter, då blir man stoltare när man vinner
Jag sålde loppis grejer för 410:- !!

Det tråkiga med dagen var att Erika ramlade av sin Iceman, och fick åka ambulanshelikopter därifrån, Iceman tappade en sko och jag tror att Erika mår bra, dom var lite osäkra om ifall hon hade brutit nått i armen men jag vet inte vad som händer mer där. Pappa hjälpte iallafall till att vinka ner helikoptern i en hage och skjutsade hem Erikas pappas bil, och jag hämtade en filt åt Erika så jag gjorde iallafall något! Man känner sig så otroligt hjälplös när nått sånt där händer :/

Hoppas du mår bra Erika, vi tänker på dig!



Bilder kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0