And then he pointed the gun at my head, and pulled the trigger

Sweeet, hade slöjd, orientering och aa.. va inte på matten. Jag och Felicia satt uppe hos Per och snackade med han, sen fick vi gå hem och plugga so istället för i skolan så det är vad jag ska göra nu!
Och så ska jag göra extra uppgifter i No .. Kuuuul!
Inte speciellt men jag måste för att få högre betyg och högre betyg är ju kul ;)

Efter att jag har pluggat ska jag dra till stallet och fixa Martin och alla saker inför imorrn, Roo gård div 3 omg 2 :)
Hoppas det går bra, skulle vara kul med en clearround rosett den här gången :p



Men nuuu ska jag plugga förintelsen :/ Kommer säkert börja regna och så kmr jag bli deppmode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0