Another lovley day

Dagen börade bra sen hde vi musik och jag blev sur. Sen aa, åkte till stallet och red och tog hand om Joey och sen käka jag och drog hem. Efter besöket hos min älskling blev jag på mycket bättre humör!
Nu har jag precis duschat, ska fixa håret, smörja in mig och allt sånt skit. Sen ska ja ta bort nagellacket på fingrar och tår, kanske gör om de men jag får se..
Sen blir det väl titta på desperate,cougar och bb :D

Är ensam hemma idag, booooooooring. Tror jag är jordens enda tonåring som inte uppskattar att vara ensam hemma på kvällen :p Men jag va ensam hemma ofta förut så de e inte lika "spännande" längre


Gillar ni att vara ensamma hemma? Är ni det ofta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0