Balen 2011

Igår var det ju som sagt bal, och det var jättemysigt och alla var superfina!
Många blev rörda till tårar när Per sjöng, och när tal hölls. Det bästa var när Felicia höll "tal" för bara mig jag blev så rörd gumman, och du ska veta att jag älskar dig massor och vi kommer inte tappa kontakten. Och så är det.

Idag börjar jag 12.00 men ja vaknade 9 så låg kvar till halv innan ja sölade mig upp haha :p
Ska duscha snart tror jag, och fixa mig så at jag ser lite fräsch ut iallafall
Vi slutar 13.30 och idag ska vi få våra skoltröjor :D Ska fota så att ni får se min sen

Ikväll ska det vara öppethus 17-19 så jag tror att jag ska försöka hinna upp till Joey en liten sväng innan, men vet inte om jag hinner faktiskt måste räkna ut det där..
Om jag åker upp ska jag nog bara gå en sväng med honom i skogen eller köra frihetsdressyr, vet inte om ridbanan är ledig, klockan kommer ju ine vara såååå mycket så vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0