Burn baby burn

Jag solade sjukt mycket igår och är bränd på benen och vaderna, så jävla ooooooont
Vaknade tjugo i 5 i morse för att de sved som fan :/

Igår va Joey framåt och glad, i början gick de bra sen bet han tag i bettet så gick det ett tag och sen gick det bra igen :) Han e svinbäst, puss på älsklingen

Kom på att jag glömt So:n hemma så kan inte skriva nått! :s och vi har en check i typ imorrn? eller på söndag fattade inte, hoppas att de va på söndag man skulle skicka in..
Imorrn så ska jag fixa Martin till tävlingen div 3 omg 2 på Roo Gård, vi får hoppas att de går bra :)

Idag fixade vi med skoltröjor så hoppas att dom blir bra :)
Jag beställde en munktröja i marinblå, med vitt tryck(som vi har valt) och aa, alla fick olika namn tex, " 9a:s pluggis" nu fick ingen just pluggis men iallafall :)
Jag blev "9a:s Temperament" hahah :p

Nu ska jag plugga musik, försöka plugga so och kanske måla naglarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0