Dagens resultat

Idag har jag ju varit ute och tävlat med Joey på Täby ryttarsällskap

I LC:n så vann vi och allt gick verkligen toppen,
jag var första start i kat c i LB:n och killen som va sista sat i kat b ramlade av och fick åka ambulans därifrån så Joey fick skritta runt och bara vänta i en halvtimme, vilket inte var så populärt :/
Varken jag eller Joey hade knappt druckit eller ätit nått på hela dagen för de fanns inte tid så båda va trötta
sen kör vi, han slår i rejält på första hindret men de ligger kvar, sen går allt toppen till nr 6 där jag rider några centimeter för snävt och Joey slinker undan och de räknas ju som vägra, jag lacka till och full följde ritten men jävligt besviken på både mig och Joey.

Så vi knatar ner till transporten och myser lite där nere och precis när jag ska sadla av så ringer pappa och säger att jag är placerad helt sjukt, så jag försöker skynda mig så gott jag kan(på asfalt..) men missar mitt ärevarv precis?
För dom skulle ha lektioner kl. 14 så dom va vugna att skynda menmen
Blev 2:a och kom inte ens til omhoppningen helt siiiick

Har precis duschat och nu ska jag över till mammas kompisar för dom har tydligen bjudit oss på middag.
Imorrn blire ingen skola för ska till tandis och laga hål..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att det gick så bra för er :)

tyckte synd om killen som behövde åka ambulans... ponnyn va ju helt crazy när de skulle fånga in den... stacakarn!

täby var verkligen en superfin anläggning, hoppas verkligen att det blir fler tävlingar där !

2011-05-23 @ 09:37:05
Postat av: Anonym

Ni är så duktiga!!!

2011-05-23 @ 12:24:49
URL: http://marinamicic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0