Fel av mig

Dålig uppdatering eftersom att jag bestmde mig för att sova hos Jessica igår, tvingade henne att städa rummet. Hon var väldigt bitter över att städa rummet på en fredagkväll hahhaha.
Livet e allt härligt ibland, hehe

Idag har jag fxat iordning Joey och sakerna inför tävlingen imorrn :)
Ska bli kuligt, fas det har varit mycket strul nu på eftermiddagen!

- Varmvatten kranen funkade inte så vi kunde inte schamponera. Fick svampa dom? drygt.
- Croppers hala sko va lös, så fick dom dra bort den och de tog evigheter!
- Har inte fixat släpet för de stog massa grejer där inne
- Svansremmen på mitt nytvättade täcke va borta ..
- Joey smutsade ner mulen så de får vi fixa imorrn.
- Jessica är inte med på startlistan
- Startlistorna e uppdaterade men man ser inte efteranmälningar eller strykningar?

Brukar inte hoppas eller tycka illa om ifall Joey rullar sig i kiss eller bajs för de e ju bara o spola bort.
Men snälla häst gör inte det inatt. För då blir det ohyggligt jobbigt!

Nu ska jag torka håret, måla naglar och mysa med familjen innan jag ska soooova :)
Ska upp med tuppen imorrn, 4:45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0