I´m miss lonley

Känner mig fett ensam,
Typ alla är på balen(vallentunas) mamma e ute med en kompis och pappa e på ålands båt med gammla vänner.
Själv sitter jag ensam hemma och försöker få mig själv att duscha, går inte så bra
Nu ska jag titta på BigBrother istället!

Jag och Joey red till vänster idag istället, det hade precis slutat regna när vi va ute och när vi kom tillbaka började det igen, fett skönt!
Han är otroligt trött av sig, han har varit trött de 2 senaste veckorna till och från ena dan e han pigg andra jättetrött, tror att dom lever loppan i hagen på natten nu när dem sover ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0