I was made for loving you baby

Idag har jag segat som faaaaaaaan
Det vettiga jag gjort idag är att hjälpa mamma med räkningar, anmäla mig till Granby Cup som är den 6/6-11 ska hoppa LC-LB ville hoppa LB-LA men inte på deras jobbiga underlag, uschi buschi

Sen har jag renast ur hela min garderob, har bara kvar saker jag använder( och lite jag inte vill slänga för att jag inte kmr ha nått att ha på mig isf)

Nu ska jag tagga KM imorrn, ska försöka sälja saker på loppisen :)
Jag ska sälja:

Böcker för 5-10:- st
Vita helskodda ridbyxor stl 36
Blå rutiga halvskodda ridbyxor stl 36
Plommon/lila ponny lindor i fleece
Olika borstar 5:- st
Guldfärgad Schabrak stl ponny
Svart hjälm stl 54-56 (?) tror de va nått sånt

Vet nt om jag glömde nått där men tror inte de, jag har slängt det mesta jag skulle sälja

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0