It´s just a story of love

Idag hade jag slöjd x2 istället för svenska, de va helt sjukt konstigt om jag får säga det själv.
Iallafall det var meningen att vi skulle ha en visning på vår lägenhet idag eftersom att vi ska sälja, så jag var ute med Marin i 1 ½ timme. Så ringer jag pappa och frågar om det är okej att jag drar hem, då har tydligen personen som skulle få visningen avbokat en kvart innan visningen!

Hon skulle bestämt komma och titta på den idag, vi har städat hela natten för faaaaaaaaan, eller ja gick o la mig ett.
Men vafan blir så jävla lack, jag hade kunnat sitta hemma och plugga eller vad fan som helst.

Imorrn har ja slöjd, idrott sen slutar jag :ddd
Så då drar jag till stallet och myser med älsklingen och fixar mat till honom och vatten och allt, Sen ska jag dra hem och duscha och fixa mig för att sen dra på bio med Jessica!
Vi ska se Pirates of the caribean, det är min födelsedagspresent i efterskott hihih

Nej nu börjar BigBrohter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0