It´s raining men

Det är kallt, jag fryser, det regnar, jag är inte i stallet och de suger. Nej men moppen e ju trasig så de e lite svårt o komma dit, sen hade ja ingen lust att åka till stallet i de här vädret.

Idag har Felicia anmält sig till söndag, då vi ska tävla på Täby Ryttarsällskap
Ska bli kul, Marina och Mikaela kanske ska titta det vore jättekul! :D

Hihi vill se hur dom är runt hästarna hahahhahaha
Nu ska jag klä på mig nått varmare, hämta läxorna och koka te!
Vill ringa Sofia men kan inte för vi kommer snacka i eeeevigheter som vanligt. Fast jag ska nog försöka mig på att ringa en kortis hihiih

Juste imorrn ska vi betala för skoltröjorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0