Matte

Usch sitter på mattelektionen och är inne på fb hahahha
de är verkligen skit tråkigt, hoppas So:n tar kort kort kort tid.

Orkar inte, jag vill till Joey ist.
Alla i vallentuna e typ på balen så jag blir väl rätt ensam i stallet skulle jag tro, iallafall av 95:orna
I tisdags red jag och joey till höger och skuttade lite terränghinder och myste barbacka. Vi slapp precis regnet! Hur tur som helst för solen sken :)
Fast vi mötte en älg och ja.. jag e svin rädd för älgar så vi vände hihih

Idag ska jag nog rida i skogen barbacka kanske hahaha :) Vi får se, om jag får sällskap kanske jag rider längre för de vore skönt, rida ordentligt innan söndag för då kmr ja ju inte kunna rida på samma sätt eftersom 2 andra ska tävla också, och jag rider sist av oss så han lär va trött och vi får se hur det går.

Borde låte honom ta det lite lugnt tror jag, så han får vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0