Onödigt?, jajamen!

Sitter och fixar mig inför balen som är om några timmar :)
Har sminkat mig, satt på smycken och tagit ram kläderna, snart ska jag fixa naglarna och sen drar jag över till Marina så att får kan fixa mitt hår :D
Skoldagen var rätt onödig vi gjorde typ inget, fixade med matte projektet om Albert smartis(kan inte stava hans efternamn och pallar inte googla) sen lyssnade jag på när Marina och Felicia sjöng och tränade inför balen. Vi skulle spelat brännboll men vi var 7 tjejer kvar .. HAHAH fail :D

Ska skriva ett eget inlägg om gårdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0