Svar till Sara


Sara om Frågestund:
Vilka färger (topp tre) tycker du passar bäst på Joey? :)

Hur långt kommer du avancera i klasserna. Eller kommer du fortsätta i LB?


Sv: Jag tycker dom här färgerna passar:
1. Lila ( hihi)
2. Marinblå
3. Limegrön/Chockrosa

Jag kommer nog fortsätta hoppa några LB, men jag är väldigt sugen på en LA för tillfället men det finns inga bra tävlingar just nu så jag får vänta tills efter sommaren. Måste ju träna LA också, så får snacka lite med Ulrika :)

Själv då? Du och Fenix borde ju klara en LA? :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, ja, men först och främst vill jag hinna starta LB någonting. Och kanske om det går och känns bra skulle det va kul att starta LA ;)

2011-05-30 @ 16:29:01
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0