Unik och Modig - Följer hjärtats röst

Okej, jag gillar kommentarer med frågor och fina åsikter, kritik på ett bra sätt och där man vågar säga vem man är, att man inte är feg och inte vågar stå för det man tycker utan istället gömmer sig bakom en jävla datorskärm.

Nu har jag bestämt mig för att ni får gärna " utvärdera " mitt bloggande och mig, fast det är ju aldrig kul att få negativ kritik som man kanske tar personligt så försök skriva det på ett bra sätt , tack :)
Men de löser ni mina fina läsare hihi

Skriv såhär:
Nått som ni gillar/tycker om ( som har att göra med mig/bloggen )
Nått ni ogillar/ nått jag kan förbättra

Skriv inte att jag är för lång för Joey för jag vet att jag är lång.
Tänk efter, skulle du vilja höra det när du redan vet? och bli påmind rätt ofta?
skulle inte tro det va.

Pussinussi


Kommentarer
Postat av: petra

din blogg är redan perfekt! :)

2011-06-01 @ 07:48:00
URL: http://petragarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0