woopsi!

Hejsan Hoppsan,
nu har jag ju varit sådär dålig igen och inte skrivit ..
Förlåt iallafall så gick de skit hos tandis, fick avbryta för att de gjorde så förbannat ont och jag inte vågade bedöva så jag fick en ny tid den 20 juni( pappas födelsedag)

Igår va Joey jätteduktig faktiskt, det var jag som var lite "ofokuserad" men de gick bra

Idag har jag köpt en morsdagpresent till mamma :) och så köpte jag en kuvert väska till balen på måndag,
det blev en svart siden väska med en lite silverrosett som har swarovski kristallet i mitten!

Vi va bara 16 pers i skolan idag haha först va vi 8 sen ploppade de in fler och fler hahah och jag försov mig i dag igen. Men idag hann jag i tid iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0