You light up my life

Sitter och kikar runt på olika bloggar och tittar på The bigbang theory
Öppet hus var väl lika meningslöst som alla andra år? hahah, man kommer dit, är i klassrummet går köper en korv/kaka går tipspromenad och går hem.
Efter öppet hus så drog jag, hoff, rebecka och marina till donken och tjockade oss ;)

Ledig tills på tisdag och hur soft är inte det?
Sjuuukt najs, ska kanske dra och bada med några imorrn på dagen och dra till stallet sen, hoppas det blir lika fint väder som idag!
Idag började vi ju 12 och slutade 13 ( slaaaaappppt ) vi fick skoltröjorna och satte upp lappar på väggen.
Så jag och några andra drog ner till konstgräset och solade/spelade fotboll. Det gick åt mycket läsk och vatten!
Svettas typ fortfarande hahahah nej men nästan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0