11/11-11 11.11

Coolt, va bara så tvungen att slänga in ett inlägg nu :D
Gick precis upp, somnade igår efter att ha sett New Moon hihih underbar film.
Nu slö tittar jag på MTV musikvideor, ska mumsa lite till på min gigantiska chokladboll och sen fixa mig lite.
Måste: borsta håret, sminka mig, ta parfym och käka nått vettigt skulle ju också vara ett plus hehe
Ikväll blir det stallet och Joeygull, vet inte vad jag ska göra faktiskt brukar ju rida med Sofia men hon skulle rida tidigt idag så lär bli själv eftersom att jag slutar så förbannat sent. Men de e bara och bita i det sura äpplet.
Mina val är:
- Rida ut själv ( i mörker...)
- Rida på volten ( inte så kul för lillen )
- Tömköra på volten ( nytt och spännande för båda )
- Köra frihetsdressyr om volten är ledig ( troligtvis inte ledig )
- Bara mysa och borsta
- Om jag har tur kan jag rida ut med någon som är där
Av dom här alternativen lutar det mot tömkörning eller rida ut med någon annan också så får se :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Officiell bloggare under Stockholm International Horse Show 2011

gud såå söt pålle!

2011-11-15 @ 15:08:49
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0