30 november

Har inte bloggat för att jag varit i stallet och kommit hem sent osv, och sen har jag däckat.
Måste passa på att tacka min fina Felicia för att hon fixade min blogg eller headern gjorde jag själv ( stolt ) och för det fina hon skrev!
Idag är det ridning och ridlekis som vanligt, näst sista gången.
Ska prova massa saker på Joey som jag köpte i globen, prövade bootsen igår och dom satt bra förutom att hans fötter är för feta så karborren är lite tight men det går.
Nu ska jag har fotolektion chingching

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åhh, jag vill också ha en ny header... Men nu suger jag på att göra sånt, så det blir nog inte av, haha. Din nya är i alla fall finis Cicci! :D <3

2011-11-30 @ 12:50:37
URL: http://mimmitho.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

checka in min nya blogg om min NYA ponny som jag äntligen har köpt efter att ha varit skötare på honom under en längre tid, missa inte det!:)

www.dompe.blogg.se

2011-11-30 @ 13:34:54
URL: http://dompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0