Det bästa med julen.. vinnaren!

Jag har läst igenom alla fina motiveringar jag fick in och det var otroligt svårt att välja en vinnare, jag kände igen mig i alla motiveringar och jag bara längtar som en galning tills snön och julen kommer!
Men som i alla tävlingar så måste en vinnare koras och i denna tävlingen så skrev vinnaren motiveringen:
Stockholm horse show
Julpyntning i stallet
Barbacka turer i skogen med typ 1 meter snö
Umgås med familj och släkt på julafton
Baka pepparkakoooor
Julmarknad i stan
Mysa med en lurvig häst när det är iskallt ute <3
Vinnaren heter Petra Garton och jag tycker att motiveringen var klockren!
Grattis Petra :D
HÄR ÄR PETRAS BLOGG
Petra har en mysig blogg om sin vardag med livet i skolan, bland vännerna/familjen och livet i stallet.
En välkomponerad blogg som innehar det mesta som man vill läsa om, tummen upp för de!
Hoppas det var okej att jag lånade två bilder från din blogg, säg till om jag ska tabort dom annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0