Det blir ofta som jag planerar men inte idag.

Hade tänkt åka till Joey, men när ja kom hem så frös jag utav bara helvete och det gör jag fortfarande. Sitter och ryser i intervaller skit äckligt :(
Pappa kunde skjutsa upp men inte hem och är inte så taggad på att åka buss hem i svinkyla, så avstog faktiskt idag.
Inte ofta jag inte åker upp och han reds igår så han kan få en vilodag!
Kanske åker upp imorgon istället :)
Känner mig dock lite hemskt men.. får ta tag i mig själv och hitta på nått efter att ja har käkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0