En av alla "trött" inlägg..

Aa, är svintrött! Har fixat Joeygullis och han står hemma i stallet och myser i fleecetäcke och är nyduschad, vilket jag också är.
Ska snacka med Sofia snart på telebaban och senblire tv mys med mor och far, ska gå och lägga mig i tid idag även fast det blir sovmorgon till 7 imorrn.
Jag av rätt taggad inför tävlingen imorrn men sen försvann det bara, jätteknas. Har inte berättat så mycket om vad det är för tävling. Det är en hopptävling på Veda( Vallentuna ridklubb) i samarbete med WoW-hästkraft( tror de heter så) iaf, tävlingen heter WoW-cup och det är lag om 4-5 pers som klär ut sig till olika saker. Vi ska till exempel vara Jockeys.
Höjderna är från 80cm och upp till 120cm. Jag ska hoppa 80cm imorrn för det har varit vår jämnaste höjd under tävlingssäsongen, Emma ska pröva 90cm med Freddy. Aleksandra och Flippe kör 1m, sen har vi lånat in en tjej som hoppar 1,10cm och Lovisa med sin Charlie hoppar 1,20cm. Hoppas att detgår bra imorrn :)
Ni får hålla tummarna!
Lånar en bild ifrån Lovisas fb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0