Freedom

Haft ridlekis och eftersom att ridlektionen va inställd och Joeygull inte blev riden så drog jag med honom ut på lite frihetsdressyr med sockerbitshinder. Vilket han tycker är überkul i sådär 15 min sen tröttnar han hahahah man märker i början travar han gärna och köttar galet och sen stirrar han på en, går runt hindret och skrittar överallt.
Jag taggar galet till Globen på fredag,lördag söndaaaaaag!
Måste ta ut cash och dubbelchecka vad jag ska köpa, lär som sagt bli mer än vad jag skrivit.
Nu ska jag kika klart på hoppningen på tv:n tror de är repris från senaste världscupen. Roffe briljerar!
Sen blir de duchen och lite glass :) Kanske kör glassen nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0