Fyfan var arg och ledsen jag blir!

Läs det här!
En otroligt stark och fin tjej som kämpar på med sitt liv, hon kanske inte har the princess life, men vem fan har det?
Blir så ledsen och rent ut sagt förbannad över att folk sitter över nätet och kaxar och skriver elaka saker om folk dom inte ens känner utan folk dom bildat en egen uppfattning om.
Jag har själv gjort det en gång och det ångrar jag så sjukt, för jag tog mig samman och insåg att jag gjort fel och bad faktiskt om ursäkt till vedebörande.
Det tycker jag att man ska tänka på, bara för att man inte behöver ta konsekvensen i vad man skriver över internet så betyder inte det att det inte sårar. Har själv fått elaka kommentarer och tro mig folk säger "ta inte åt dig, det är inte så"
Men efter att man fått en sånn elak kommentar, då är den det ända man tänker på. Livet kretsar runt att anpassa sig till andra.
Stark tjej det där, otroligt stark!

Kommentarer
Postat av: essiiie

älskar den människan, följt henne sen innan hon hade bloggen. grym brud.

2011-12-03 @ 15:10:37
URL: http://essiecederroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0