jaa fast nä.

Är för trött för att ens tänka men kör en snabbis,
lektionen gick helt okej rätt nöjd med vissa språng(hoppning med Joeygull) nu sitter jag i soffan och ska snart borsta tänderna o gå på toa, sen blir de att krypa ner i sängen. Körde en fräsch dusch som jag kallar det, filade fötter, rakade mig, balsam i håret, tog bort nagellack, smorde in mig osv.
Innan så städade jag rummet och bytte sängkläder SKÖNT! Bästa känslan nästan, otroligt härlig iallafall.
Nu stänger sig mina ögonlock så natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0