Något jag längtar efter

Något jag längtar efter den här veckan är Stockholm Horse Show! Ska gå med Sofia fredag,troligen lördag och sen söndag kommer bli toppen kul.
Får se vad som köps i annexet, hehe vi är lite utav shopaholics när det gäller " Globen horseshow"( mitt och Sofias namn på Stockholm Horse Show ;) )
Förra året köpte vi galet mycket, behöver inte lika mycket i år men jag har ju en förmåga att köpa saker som jag " behöver ändå" Så det ska bli intressant att se vad som ligger i påsarna man tar hem.
Allt för min prins! Lite kul att jag har så mycket saker till en häst jag inte ens äger hahahah. Aja jag tycker det är kul, så då får det vara så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0