NELLIBERNTSSON.SE

JAG ÄR MED I TÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!
Klicka HÄR för att komma till inlägget!

Det här är en blogg jag började läsa för nått år sen, läste om henne på skvallerbloggarna. Hade lite fördommar om att hon va en bortskämd unge som tävlade galet mycket och fick allt hon ville. Började läsa bloggen och herregud vad fel jag hade!
Jag är glad att jag insåg att den här 11åriga tjejen verkligen kämpar för sina mål och hon får inte allt hon pekar på!
Hon älskar sina ponnyer och det syns verkligen.
En läsvärd blogg om en tjej som har en otroligt bra attityd, bättre än många äldre jag känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0