Plans of the weekend

Sådär, nu har dagen gått hyfsat långt. Har haft ett prov och en skitonödig "matte" lektion. Vi satt o gjorde inte ett skit för vikarien drog. Sen skjutsade min älskade fader mig till stallet och jag borstade igenom Joey ordentligt. Sen gick vi ut på volten och körde lite frihetsdressyr för det va ett bra tag sen vi gjorde det. Nu har jag käkat middag och packat saker inför imorrn.
Ska duscha och packa sovkläder o dra hem till Jessica o slagga där. Imorrn drar ja väl runt 11:30, mellan landar hemma och lite senare drar ja nog upp till stallet för att fixa Joeygull inför söndagens tävling.
Hoppas ni får en bra helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0