Ridlektionen

Hade Joeygull och vi hoppade, skojjskojj!
Red med helt lila outfit och kände mig übersnygg faktiskt, det är ju alltid kul heheh
Bootsen satt okej tyckte Ulrika så nu är jag lättad och glad över det, men över till själva ridlektionen.
Vi småskuttade och tränade på att få rätt galopp efter hindret (vilker jag btw är riktigt kass på.., så träna träna!)
Men det gick helt okej, måste bara arbeta igenom honom under veckan. Imorgon får han vila och sen blir det stenhårt resten av veckan.
Så skönt att ponnysarna är som våra nu när lektionerna slutat, bara vår sista kvar nästa onsdag. Härligt, bara snön som saknas så är det jul på höghöghög nivå
Bytte hö-påsarna idag och Joey fick ett lila täcke( dregel!!!! )
Dagens outft(Tyvär ingen bild)
Boots: Lila PC
Skydd: Svarta Horze
Schabrak: Lila Hööks
Padd: Börjes
Träns: Brunt Hööks, pannband lila swarovski Charlies
Hjälm: Charles Owen Wellington Classic
Väst: RaceSafe
Jacka: Klubbjacka
Tjocktröja: Lila bikbok
Ridbyxor: Svarta Hööks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0