Svar på Frågestunden

När började du rida?
Jag började rida när jag var 5år, så har ridit i 11år.
Vad tycker du är bäst med Joey?
Hela han är underbar, men det bästa är nog att han är så personlig och kelig. Han älskar närhet och får mig att känna mig trygg :)
Vem vill du bli fodervärd på efter Joey?
Så som det ser ut idag så kommer jag ha Joey tills jag är 18år, och då kommer jag inte kunna tävla ponny mer och det lär ju inte vara någon idé att byta till en annan ponny.
Vad är det högsta du har hoppat med honom?
1.05, dock rev han men vi hoppade hahah ;)
Vad är din favorit glass?
Har flera men, Calippo, Magnum double caramel och blåbärs glass :)
Ditt favorit märke inom ridsport saker?
Helt klart Kingsland!
Var du fodervärd på någon innan Joey?
Ja, en liten b-ponny som heter Rummel, delade på honom med Elisa :)
På bilderna så rider Maja.
Din högsta dröm?
Hm.., jag vet inte. Att jag får en egen häst så småningom och att jag lyckas i livet :)
Helst skulle jag vilja äga Joey från och med nu och hela hans liv så att han kunde gå lös i min trädgård framför mitt stora fina hus( som jag vill ha) heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0