Wake me up when december starts

Är så otroligt glad, det gick toppen bra idag på lektionen. Har inte gått såhär bra på väldigt länge!
Vi hade dressyr i skritt och lite trav för att volten va rätt hård, de va helt frostigt och minusgrader ..
Joey var super lyhörd och bajsmysig, om man nu kan säga så hehe
Vi gjorde rätt mycket skänkelvikningar, förvända och vanliga. Sen red vi lite framdelsvändingar också, lösgörande och bra övningar.
Är så trött och kall så att ni anar inte, så ska stänga ner datorn och sova nu
Slänger upp en bild från dagens fotolektion,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0