Well I try anyway.

Godmorgon eller vad säger man? Godförmiddag kanske ;)
Jag mår sådär idag faktiskt, är rätt förkyld och ni alla vet ju vad det har med sig. Snor och harklande, så ofräscht som det bara kan bli.
Har precis tryckt i mig en macka och ska plugga lite matte och idrott nu innan jag går till skolan och gör två prov, härligt?
Sen bär det av till stallet och min underbaring, får se vad vi hittar på :)
Ska ta och skriva vad jag tycker om Breaking Dawn part 1 som jag och Sofia såg igår, men i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0