22 oktober 2007 - 22 oktober 2011 4år

Idag firar jag och min finaste älskling 4år. Jag är så otroligt lyckligt lottad och jag är sjukt tacksam för att jag fått all den här tiden tillsammans med Joey, jag har lärt mig massor och han med. Vi har utvecklats tillsammans och det är väldigt härligt.
Idag ska min ängel naturligtvis få en tårta(som varje år), och badas inför morgondagens tävling.
4 år och fler ska det bli, jag älskar dig min viktigaste <3
Någonting får mig att tro att du gillar mig också..

Kommentarer
Postat av: Klara

Nååå ! <3

Och såklart han gillar dig, Jag tror snarare att han älskar dig! :)

2011-10-22 @ 22:59:49
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0