Älgjakt o andra saker.

Ja igår började älgjakten, kuuuul neeej!
Så idag när jag red ut med Linas ridgrupp så mötte vi en stor ståtlig älg. Det va läskigt med tanke på att jag tycker älgar e obehagliga. Den stirrade och det kändes som att den skulle attackera oss typ. Men fick sätta på en mask o inte skrämma dom andra, inte så lätt.
Det gick bra förutom att ett barn blev rädd för hästen menmen så kan det gå.
Nu är ja ny duschad och sitter o käkar framför top model 16 :)
Måste plugga lite sen och lägga fram kläder till fotograferingen imorrn. Skolfotoooo
Två kalla och fula djur framför webcameran (y)
Joey tyckte macen va lite intressant, han försökte ta sig en tugga inte så kuligt. Men sen skärpte han till sig hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0