Dressyr KM 2011

Imorgon går Dressyr Km 2011 av stapeln på Täby Galopps Ponnyklubb.
Är halvt taggad halvt supernervös. Känner att jag borde ha tränat lite mer än vad jag har gjort hehe, tränade på programet med Joey i tisdags och det gick käpprätt åt helvete. Det va inte mycket rätt kan jag ju säga så håller tummarna att jag blir nöjd med min prestation, det är det viktigaste för mig att jag själv känner mig nöjd. Och att Joey känns bra, det skulle göra hela dagen :)
Från förra årets dressyr Km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0