Frågestund


Kommentarer
Postat av: Klara

Hur har du för att din sits har blivit så HIMLA bra ?!

2011-10-08 @ 21:34:31
URL: http://elviraklara.blogg.se/
Postat av: Feeeeeeeeeeeeeeellllaaaaannn

varför är du så söt?!?!?

varför kan man inte spola tillbaka tiden till byäng?!



och nu en hestfråga

vad är det värsta med joey (om man får säga så, du förstår nog)?

hur många lokala vinster har min cicci kammat hem med joey?

vilken lokal tävling med joey har varit den roligaste/jobbigaste?

hur många gånger har du åkt av joey?

om du skulle kunna rida en utav shettisarna i stallet och "ha som joey" vem skulle du då välja?

vilken färg anser du passar bäst på joey förutom lila?



och nuu.. vad är det bästa med dig och mig? :D



du får gärna motivera dina svar ;)

tack och pusssssssss <3

2011-10-10 @ 16:02:43
URL: http://feliciahojer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0