Helgens planer

Japp, har redan planerat min helg som börjar imorrn eftermiddag. Bestämde mig för att ta lov imorrn istället för på fredag. Vill hinna med Joey på morgonen på fredag och sen på eftermiddagen så drar jag och Sofia in till Twilight Fan Event!
På lörag ska vi till stallet och göra shettispåsar + städa klubbrummet. Kanske tar en sväng på pållarna beroende på hur det blir.
Söndag så ska jag ju va i stallet, och inse att jag har looooov så ska leva loppan o sova länge men ändå åka till min finaste och kanske fota lite. Ska hyra kamera imorgon hhiihih. Nu blir det till att fota bilder till min och Sofias blogg och försöka få till en design och header.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jobbigt att det är lektioner på lovet så man inte kan rida ponisarna... :( <3

2011-10-26 @ 13:14:50
URL: http://mimmitho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0