Jobba Jobba

Jag sitter och skriver på samhällstentan, det går framåt iallafall och det är skönt :)
Sen hur bra det blir är en annan femma haha, jag gör mitt bästa så får det bli som det blir.
Samtidigt som jag är duktig och pluggar så lagar jag mat på bästa sätt, i ugnen heheh.
Lär väll bli klart lagom till big bang theory, underbart program det där!
Imorgon så ser det ut som att jag ska dra upp till stallet runt 8-8.30 och rida och fixa med min guldklimp. Sen ska jag dra hem duscha, dra till skolan och sen dra hem. Fixa ännu mer hahaha dra hem till Felicia som ska ha en mysig tjejmiddag med mina 9 finaste! ååå det ska bli så kul att träffa mina gamla klasskompisar längtar otroligt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0