Kvällsmys!

Ja, jag sitter framför Fångarna på fortet med datorn,den nya RIDA tidningen, dressyrprogramet till imorrn och Ikea katalogen. Ska kanske byta rum med min bror och då kommer jag få göra om så jag planerar lite hur allt ska stå, vad det kommer kosta osv, :)
Små taggad inför imorrn, mest nervös dressyr är ju inte det jag brukar tävla i så vi får se hur det går håller tummarna för att det går bra, att Joey är sammarbetsvillig och att jag är samlad och rider programet bra såklart! hahah

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej vilken fin blogg! kram

2011-10-08 @ 22:21:27
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0